Handelsbetingelser for kurser ved Klangstudiet

Nedenstående handelsbetingelser omfatter alle kurser som afholdes som klasseundervisning på nævnt sted og tid.

Og ved køb af klangskåle + tilbehør for do.

Du er altid velkommen til at ringe til mig på tlf. 20346636

Sådan tilmelder du dig på vores kurser:

Tilmelding foregår online på www.klangstudiet.dk og sker gennem tre trin. Først udfylder du dine tilmeldingsoplysninger og hvilket kursus du ønsker at deltage på. Der er altid mulighed for at rette dine data.

Betaling sker i det sidste trin i formularen, med et depositum på kr. 1000,00, restbeløbet betales 4 uger før at kurset starter, eller som det fremgår af den fremsendte faktura. Hvis der er tale om et kursus som koster under kr. 2000,00 betales hele beløbet på engang ifølge den fremsendte faktura.

Opdeling af kursus udgiften gælder ikke ved special arrangementet med Abishek Citrakar i februar 2024. 

Der betales hele kursus udgiften på en gang. 


Forbehold for udsolgte kurser:

Indtil at du modtager en faktura fra os, tager vi forbehold for udsolgte kurser, hvis det sker at det hold du har tilmeldt dig på er udsolgt, vil vi kontakte dig for at høre om du vil på en venteliste, eller på det næste hold som er planlagt.

Priser på kurser mm.

Priser er angivet på www.klangstudiet.dk, og det er disse priser som er gældende.

Fortrydelsesret:

Du har 14 dages fortrydelsesret fra den dato vi har modtaget din tilmelding, hvis du ønsker at fortryde købet, bedes du sende en mail hurtigst muligt på mail-. www.klangstudiet.dk.

Hvis der er tale om en varer (klangskåle mm) bedes du returnerer denne varer i samme stand som da du modtog denne. Derefter vil vi refundere købsprisen, der vil blive trukket et rimeligt gebyr hvis varen ikke er i samme stand som da vi sendte denne.

Reklamationsret

Vi ønsker at tilbyde vores kunder produkter af høj kvalitet, der lever op til deres forventninger. Hvis du oplever problemer med et produkt købt hos os, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice. Alle vores produkter er omfattet af en 2-årig reklamationsret efter gældende købelov, hvilket betyder, at du har ret til at klage over eventuelle fejl eller mangler, der opstår inden for 2 år efter købet. Hvis vi ikke kan løse problemet, vil vi tilbyde dig en passende kompensation eller refundere købsprisen. Pengene først trækkes når varen/varerne sendes.

Afmelding af bestilt kursus:

Når du tilmelder dig et kursus hos os, bekræfter du din deltagelse i kurset og accepterer betalingen. Hvis du alligevel skulle ønske at afmelde dig, skal du give os besked mindst 14 dage inden kurset begynder. Vi vil refundere din betaling fratrukket et administrationsgebyr på 10% af kursusprisen. Hvis afmeldingen sker senere end 14 dage inden kurset begynder, vil vi desværre ikke kunne refundere din betaling, medmindre der er dokumenteret en gyldig grund til afmeldingen, såsom sygdom eller force majeure. Vi forbeholder os også ret til at aflyse et kursus, hvis der ikke er tilstrækkeligt antal deltagere, eller hvis underviseren er forhindret i at afholde kurset. I så fald vil vi refundere din betaling i fuldt omfang.

Hvis du afmelder et kursus efter at fortrydelsesretten er udløbet, dog senest 3 uger før kursusstart, skal du betale et administrationsgebyr på kr. 700,00.

Ved afbud inden for de sidste 3 uger inden kursusstart vil dit indbetalte depositum ikke blive tilbage betalt, og det kan ej heller overflyttes til andre kurser. Det resterende beløb vil blive tilbagebetalt eller overflyttes til et andet kursus.

Forbehold

Klangstudiet tager forbehold for eventuelle tekst- og trykfejl, samt for udgåede produkter, udsolgte produkter og
leverandørsvigt. Der tages forbehold for prisfejl og, sortiments ændringer.

Leveringsestimat på Design skåle

På Design din egen skål kan der være op til 4 mdr. leveringstid.
Den korrekte leveringstid oplyses på den fremsendte ordrebekræftelse.

Leveringstid på skåle der lagerføres er leveringstiden 7 dage fra købsordre. 

Du er altid velkommen til at ringe til mig på tlf. 20346636

Betalingsbetingelser vedr. special arrangement med Abishek Citrakar

Din tilmelding er først gyldig når du har udfyldt hele tilmeldingsformularen, og beløbet er trukket fra din konto. Tilmeldingen kan ikke annulleres og kursusafgiften refunderes ikke. Efter at hele kursusgebyret er trukket fra din konto er tilmeldingen bindende, dvs. foretages ikke refusion af kursusafgift ved afbud. Pladsen kan dog efter aftale med klangstudiet, videregives til et familiemedlem eller ven. Hvis kurset aflyses, vil vi refundere din betaling, fratrukket et mindre administrationsgebyr på kr. 500 af kursusprisen.  

Du vil modtage en kvittering/faktura for din tilmelding på e-mail umiddelbart efter at tilmeldingen er gennemført.

For kurser der opkræver deltagerbetaling gælder, at det anførte deltagergebyr er inkl. moms, og dækker, udover adgang til arrangementet, forplejning som er beskrevet på kursustilmelding siden.

Annullering af tilmelding til special arrangement

Når du tilmelder dig dette specialarrangement, bekræfter du din deltagelse i kurset og accepterer betalingen. Hvis du alligevel skulle ønske at afmelde dig, skal vi have besked hurtigst muligt, så pladsen kan overdrages til en anden kursist. Dette gøres på email klangstudiet@gmail.com, hvor du skriver dit fulde navn, kursus dato og dit tilmeldingsnummer, og skriver hvem du evt. overdrager din plads til.  

Som nævnt tidligere vil kursusafgiften ikke blive refunderet, hvis du forhindret i at deltage.

Vi forbeholder os også ret til at aflyse et kursus, hvis der ikke er tilstrækkeligt antal kursister. Eller hvis underviseren er forhindret i at afholde kurset.  

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få 10% på din første klangskål/dit første kursus
* gælder ikke for specialarrangementer/events
Bliv informeret når der lægges nye kurser og events på hjemmesiden ved at tilmelde dig.